sobota, 1 lutego 2014

Przeróbka sukienki na bluzkę

Witam, 
Jako, że wróciłam do przeróbek ubrań co jakiś czas będę je tu pokazywać.
Mam nadzieje, że się spodobają;)

Dziś bluzka zrobiona ze starej sukienki, szczerze nie wiem jak ktoś mógł w takiej długości kiedyś chodzić :) 
ale nie o tym.. sukienkę oczywiście skróciłam do długości bluzki, po czym zwężyłam po bokach.

Jako, że do sukienki była doszyta stara koronka, która czasy świetności ma już za sobą wszyłam nową delikatną w białym kolorze.

Zmieniałam również guziki, stare były metalowe a nowe są biało perełkowe. 
Bluzka dodatkowo posiada z tyłu wiązanie, którym można regulować jej obcisłość.

Bluzka nabrała od razu lepszego wyglądu.

Poniżej sukienka przed :P


oraz zdjęcia bluzki ;)







9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Super Ci to wyszło. Bardziej mi się podoba teraz niż przed przeróbką. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

      Usuń
  2. Świetna zmiana, dałaś jej drugie życie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie:) zdecydowanie zmiana guzików i koronki pomogła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja !

    http://katarzynkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowo i ślicznie! ♥

    vickys-life1.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie. Aż mnie kusi, żeby odkurzyć moją maszynę do szycia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzka stanowczo lepiej mi się podoba bo sukienka jak dla mnie była taka bacina :P
    ale jak kto woli :P
    zapraszam na eyelashesana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń