czwartek, 6 marca 2014

Zakładki do książek z filcu

Cześć ;)
Dziś coś z innej beczki;P
zrobiłam kilka zakładek do książek, uwielbiam je czytać, z chęcią zaznaczam ulubione fragmenty.
Dzięki nim mogę zawsze powrócić do ulubionego momentu, czy po po prostu zaznaczyć tam gdzie skończyłam.

Zakładki wykonane są z kawałków filcu.
Pierwsza z nich serduszko z jednej strony różowe z drugiej fioletowe, przeszyte ozdobnie nitką i  na spinaczu:



Druga także w tych samych kolorach, zakładana na róg książki




I kolejna którą można przełożyć przez książkę


MIŁEGO WIECZORKU WSZYSTKIM ;)

5 komentarzy:

  1. super:) spinacz i wstążkę przyklejałaś klejem czy tylko przyszywałaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. pomysłowe i ślicznie wykonane, podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie śliczne zakładki :) idealne dla takiego książkoholika jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku jakie słodkie! :)
    Jeżeli chcesz wpadnij do mnie
    http://wszystko-przepadnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń