niedziela, 27 października 2013

Kamizelka DIY ćwieki

Witam,
Jak zwykle weekend upłynął pod hasłem wielkie działanie a skończył się jak każdy inny;) czyli nie zrobienie niczego konkretnego.
Jedynie udało mi się skończyć kamizelkę kupioną kiedyś w second-handzie za grosze, ozdobiłam ją ćwiekami co zajęło mi trochę czasu :D ale efekt jest cudowny nie wiem tylko czy udało mi się go uchwycić na zdjęciach gdyż robione jak zwykle wieczorem.

Na dole również bransoletka którą mogliście już widzieć na blogu.

Żegnam się życząc kolorowych snów, oraz szybkiego tygodnia aby nastał blogi dłuuuuugi weekend ;)























3 komentarze:

  1. Na Tobie wygląda bardzo ładnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog !
    obserwujemy?
    marcela-marccela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No bardzo ładnie wyglądasz w tej kamizelce:) masz ochote na obserwację? www.femmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń