niedziela, 23 marca 2014

Pierwsze rozdanie

Witam;)
Dziś mam dla Was moje pierwsze rozdanie, mam nadzieje że nagrody się spodobają;)

Do wygrania zestaw w którym znajdują się trzy bransoletki wykonane ręcznie przeze mnie jak i jedna zakładka do książki.
Wszystkie te rzeczy można znaleźć u mnie na blogu.
Jako że to moje pierwsze rozdanie serdecznie zapraszam do zabawy!;)

Aby zgłosić swoje uczestnictwo w konkursie należy:
-zostać publicznym obserwatorem mojego bloga,
-polubić moją stronę na Facebooku,
-napisać w komentarzu  że spełniło się warunki i że się bierze udział,
-udostępnić na swoim blogu baner, w pasku bocznym ze zdjęciem reklamującym rozdanie,
-zgłaszać się można od 23.03.14 do 06.04.14 
-wśród zgłoszeń wylosuje jedną osobę która zostanie poinformowana w wiadomości prywatnej,
-konkurs dla osób które prowadzą bloga,
-wysyłka na mój koszt, jedynie na terenie Polski


Pozdrawiam i zachęcam do konkursu ;)



5 komentarzy:

  1. Zgłaszam się:) warunki spełnione:)
    http://jakjatouszylam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się :)
    Warunki wypełnione :3
    blog: http://kingusia-testuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe rozdanie, jednak nie mój styl ;)
    Powodzenia dziewczyny ;D
    Ja Monika na pewno jeszcze tu zajrzę ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń