sobota, 10 maja 2014

Bransoletka z czerwonymi koralikami porzeczka

Witam,
Ostatnio narzekałam na brak weny totalnie zero pomysłów na szczęście z pomocą
przyszedł sklep http://www.costumejewellery.pl/ który przysłał mi kilka półfabrykatów
które od razu pobudziły moją wyobraźnię.

W paczce znajdowały się m.in. czerwone koraliki które od razu skojarzyły mi się
z czerwoną porzeczką i postanowiłam iść w tym kierunku.
Bransoletka kojarzy mi się późnym latem,przywołuje wspomnienia
z dzieciństwa.
Wykonana z koralików czerwonych o średnicy 4mm i czarnego sznurka woskowanego.
Co do sklepu http://www.costumejewellery.pl/ jestem bardzo zadowolona z półfabrykatów, ponieważ są dobrej jakości zamawiałam już takie rzeczy z wielu sklepów i często było to rozczarowanie
ich jakościom.

Co ważne mają duży wybór i na pewno można stworzyć z ich rzeczy dużo ciekawej
biżuterii.
Póki co jestem ogromnie zaskoczona pozytywnie, i oczywiście na pewno
ukażą się kolejne rzeczy na blogu z udziałem półfabrykatów z tego sklepu.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz