niedziela, 22 czerwca 2014

Rozdanie ;)



Dzień dobry ;)
Postanowiłam zorganizować moje drugie rozdanie, mam nadzieję że nagrody się spodobają i jak najwięcej Was weźmie udział w zabawie ;)
Nie przedłużając  do wygrania trzy bransoletki  oraz trzy pary kolczyków, wykonanych przeze mnie. Wszystkie rzeczy można dokładnie obejrzeć w postach na blogu.

Zasady są proste:
-Rozdanie trwa od 22.06.2014 do 13.07.2014
-Aby się zgłosić należy:
*być publicznym obserwatorem mojego bloga,
*polubić fanpage na Facebooku,
* udostępnić  baner  z informacją o konkursie na swoim blogu jak i miło by było w osobnym poście

- Zgłaszać się można w komentarzach pod postem, wzór:
*obserwuje jako:
* lubię Fb: imię i pierwsza litera nazwiska,
*link do baneru na blogu,             
*adres e-mail

Wśród zgłoszeń wylosuje jedną osobę, której wyślę nagrodę .
Wysyłka tylko na terenie Polski, oraz brać udział mogą tylko osoby pełnoletnie.

Wyniki ogłoszę w osobnym poście,  dzień po zakończeniu rozdania.
Na dane do wysyłki od osoby wygranej czekam do 5dni.

Zapraszam do wspólnej zabawy, powodzenia ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz